duminică, 16 septembrie 2007

Scream

Cam acum doua saptamani s-au mutat in apartamentul de sub mine doua brazilience. Una e buna de mori(Daniela), cealalta merge…de cateva ori tot e buna(dar habar n-am cum o cheama). Relatia noastra nu a inceput foarte bine. Intr-o dimineata in timp ce dormeam ca un prunc, aud batai aprige in usa. Deschid. Era cealalta care incepe sa imi vorbeasca in portugheza. Eu nu vorbesc portugheza dar inteleg despre ce e vorba. Venise sa imi zica ca trebuie sa ma duc la ele si sa le montez nus’ce dulap in perete. Eu nervos ca nici nu a dat “buna ziua” ii raspund(in spaniola) ca poate sa ia dulapul si sa si-l bage in cur alta camera.

A doua zi, dis de dimineata, la ora 5 ce se gandesc fetele mele sa asculte la maxim? Aventura-Obsesion. Trebuie sa recunosc ca e o metoda originala de a da ora exacta. Bine ca nu dormeam.

Insa cireasa de pe tort e ca aproape in fiecare noapte cel putin una dintre ele face sex. Nu sunt foarte curios de ce fac vecinii mei dar cand gemi si tipi suficient de tare cat sa te auda tot cartierul(daca nu e trafic si e foarte liniste), asuma-ti riscul. Ma amuza cumplit. Ma tot intrebam care din ele poa’ sa urle in halul asta. Tot odata ma intrebam daca urletele sunt pe bune si ma simt inca putin inhibat. Oare daca nici una dintre femeile cu care am fost pana acum nu a tipat asa,inseamna ca sunt mai putin barbat? Prietena mea ma asigura ca nu am de ce sa imi fac griji dar…hmm…si cum ma intrebam eu care urla, raspunsul(neasteptat) vine intr-o dimineata. Oricare. Cum adica? Pai in timp ce din dormitor se aud gemetele extatice bine cunoscute, dupa ceva scapat pe jos incep sa se auda tipete si din living. Stereo frate! Zbierau amandoua de parca erau facute de-o mama. O fi un obicei in Brazilia? O fi legal sa le inregistrez si sa dau la lume?

Technorati Tags: , , , , ,

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...