joi, 31 ianuarie 2008

Cea mai tare reclamatie

Catre Raiffeisen Bank

Buna ziua,
Numele meu este Iulian Bajan si am luat un credit de nevoi
personale de la dumneavosatra in valoare de 1300E la inceputul anului trecut
platind ratele intocmai si la timp. La sfarsitul acestui an in jur de 10
decembrie am mers la sucursala dumneavostra din zona Muncii pentru a achita
integral creditul si lichida/inchide contul. Dupa cateva minute de
asteptare, perioada in care angajatii dumneavoastra se intrebau intre ei ce
trebuie sa faca - intrebari la care trebuie sa zic ca si-au gasit foarte
greu raspunsurile si mai mult cred ca nici alea nu au fost bune [cum avea sa
se dovedeasca mai tarzaiu] - am primt o cerere TIP pe o foaie A4 pe care mi
s-a cerut sa o completez, lucru si facut dealtfel.
Dupa completarea acestei cereri si achitarea unei sume de
1030 E in care a fost inclus comisionul dumneavoastra de 3% [precizez ca
suma trebuia sa fie de 1025 E, dar angajata dumneavostra mi-a cerut sa achit
ceva in plus ca, si acum citez, “Nu sunt sigura si mai bine mai lasati ceva
acolo sa fie”]. Pe aceasta cale doresc sa informez instituatia dumneavoastra
bancara ca matematica este o stiinta EXACTA si cu ajutorul
tehnologiei/logisticii din ziua de azi si cel mai neimpatimit matematician
poate efectua un calcul exact, tehnologie pe care am observant ca o detineti
in sediile sucursalelor dumneavoastra.
Astazi, la data trimiteri acestui mail, am fost la
sucursala dumneavoastra din zona Mihalache cerand sa mi se lichideze acest
cont… Aici am avut o mica surpriza. Unul din anagajatii dumneavoastra mi-a
dat o veste destul de socanta: cererea mea nu a fost procesata [adica luata
de cineva din acea gramada de acte si trimisa catre altcineva cu o alta
gramada de acte care poate sa o trimita catre cine trebuie] si din suma pe
care eu am depus-o, adica cei 1030E in care au fost inclusi si cei 3%
commission + “ceva sa fie acolo” au fost efectuate plati catre
dumneavoastra ca RATE si nu ca un total pentru lichidare.
Cerand explicatii, angajatii dumneavoastra au ridicat din umeri, la propriu
vorbind, si mi-au spus ca, si iara citez “asta e… acuma ce sa
facem!?!… Achitati si dumneavoastra din nou diferenta”
Prin acest mail, pe care cred ca il va citi cineva, doresc sa fiu contactat
telefonic la nr. 0766 xxxxxx de un alt angajat de al dumneavoastra pentru
a-i explica, verbal si posibil pe un ton nervos, in ce situatie ma aflu si
sa gasim o posibila solutionare.
P.S. dupa cum bine veti vedea in acest mail, la field-ul CC [adica unde mai
bagi niste oameni - destinatari - care vor citi acest mail], am adaugat
si institutia nationala OPC [Autoritatea Nationalã pentru Protectia
Consumatorilor <http://www.anpcnet.ro/> ] iar in field-ul celalalt BCC [adica
unde mai poti baga o serie de oameni], vreo 300, care vor
fi informati ca o a treia parte independenta + cateva institutii media cu
speranta ca vor investiga mai mult posibilele urmatoare si trecute situatii.
Va multumesc anticipat si cu speranta ca ne vom auzi si telefonic va urez o
zi buna,
Al dumneavoastra client cu aspiratia de fost client,
Iulian Bajan.”
****L-au sunat in 15 minute****

Mi-am amintit de mail-ul acesta pe care l-am primit cu ceva timp in urma citind la Arhi despre eopinii.ro.

Technorati Tags: ,,

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...